Τετάρτη 20 Σεπτεμβρίου 2017

ΠΑΙΧΝΙΔΙΑ ΓΝΩΡΙΜΙΑΣ ΜΕ ΜΟΥΣΙΚΗ

Χρησιμοποιούμε το πασίγνωστο τραγουδάκι «Χαρωπά τα δυο μου χέρια» αλλάζουμε  τους στίχους δίνοντας μια ευκαιρία στα παιδιά να αισθανθούν άνετα, να έρθουν σε επαφή μεταξύ τους, να γνωριστούν και να διασκεδάσουν.




Χαρωπά τα δυο μου μάγουλα χτυπώ

Χαρωπά και τα δοντάκια μου χτυπώ

Χαρωπά τον διπλανό μου γαργαλώ

Χαρωπά τον διπλανό μου χαιρετώ

Χαρωπά σε αγκαλιάζω  και γελώ

Χαρωπά σου λέω στ αφτί σου μυστικό

Χαρωπά πλάτη με πλάτη ακουμπώ






 Ένα απλό και ευχάριστο παιχνίδι γνωριμίας. Υπό τους ήχους μουσικής, συνήθως επιλέγουμε βαλς, τα μέλη της ομάδας καλούνται να χορέψουν σε ζευγάρια ανταλλάσοντας πληροφορίες μεταξύ τους. Για μερικά δευτερόλεπτα χορεύουν λέγοντας το όνομα, προτιμήσεις ή ό,τι κρίνουν απαραίτητο προκειμένου να γνωριστούν. Κατά τη διάρκεια του χορού, με το σύνθημα του εκπαιδευτικού αλλάζουν ζευγάρια. Ο εκπαιδευτικός συμμετέχει και παρακινεί με στόχο να χορέψουν και να γνωριστούν όλα τα μέλη της ομάδας μεταξύ τους.
Μουσικά κομμάτια  που προτείνονται είναι τα παρακάτω:

Μοιράζουμε στα μέλη της ομάδας τα μαντήλια, μισά σε αριθμό σε σχέση με τα μέλη της ομάδας (ή ανά δυάδες φροντίζουμε να κρατάνε ένα μαντήλι). Υπό τους ήχους χορευτικής μουσικής, τα μέλη της ομάδας χορεύουν ελεύθερα στο χώρο. Ανά διαστήματα και κάθε φορά που συναντάνε κάποιον που δεν κρατάει μαντήλι, του προσφέρουν το μαντήλι ενώ ταυτόχρονα λένε και περιμένουν να ακούσουν το όνομά του                                          Μερικά από τα τραγούδια που μπορούμε να επιλέξουμε  είναι τα παρακάτω:

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου