Τετάρτη 24 Φεβρουαρίου 2016

ΕΥΡΩ: ΕΘΝΙΚΗ ΟΨΗ ΤΟΥ ΚΕΡΜΑΤΟΣ (1 ευρώ)


Αξιοποιώντας την ρουτίνα σκέψης της ομάδας Harvard Project Zero ''Parts/ Purposes/Complexities ( μέρη,σκοπός,πολυπλοκότητα) τα νήπια παρατηρούν τα κέρματα και καλούνται να απαντήσουν στις ερωτήσεις: από ποια μέρη αποτελείται το κέρμα;
ποιος είναι ο σκοπός του;
ποια η σχέση των παραπάνω;(δηλ. μέρη και σκοπός), η πολυπλοκότητα;
ΟΝΟΜΑΤΑ
Ποια είναι τα μέρη
Ποιος είναι ο σκοπός
Ποια η σχέση μεταξύ των δύο η πολυπλοκότητά τους
ΝΑΣΟΣ

Ζωγραφιές και νούμερα.
Για να αγοράζουμε πράγματα.
Υπάρχουν διαφορετικές ζωγραφιές και διαφορετικά νούμερα
ΒΑΣΙΛΙΚΗ

Όλα τα κέρματα έχουν αριθμούς μία ζωγραφιά και γράμματα.
Για να αγοράζουμε φαγητό.
Υπάρχουν διαφορετικοί αριθμοί  και αγοράζουμε και διαφορετικά πράγματα. Άλλα με 1 ευρώ άλλα με 2 ευρώ.
ΔΗΜΗΤΡΑ

Όλα είναι κύκλοι, όλα έχουν γράμματα από μπροστά και πίσω μια εικόνα.
Να πουλάμε και να αγοράζουμε.
Αγοράζουμε πολλές τσίχλες με τα 2 ευρώ λίγες με το 1 ευρώ.
ΠΑΤΡΙΣΙΑ

Όλα τα χρήματα έχουν αριθμούς, αλλά διαφορετικούς και φωτογραφίες από αγάλματα.
Τα θέλουμε για να αγοράζουμε ρούχα και φαγητά.
Με το δύευρω  αγοράζεις δύο μπλούζες, ενώ με το ένα αγοράζεις μία μπλούζα.

ΛΟΥΣΙΑΝΑ

Έχουν νούμερα και ζωγραφιές.
Να αγοράζουμε παιχνίδια.
Έχω πολλά ευρώ, έχω πολλά παιχνίδια, έχω λίγα ευρώ,  έχω λίγα παιχνίδια.



Γνωρίσαμε το ευρώ τις κάθε χώρας.


 
Στην συνέχεια φτιάξαμε memory με τις εθνικές όψεις του κέρματος του 1 ευρώ.





Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου