ΕΥΡΩ: ΕΘΝΙΚΗ ΟΨΗ ΤΟΥ ΚΕΡΜΑΤΟΣ (1 ευρώ)
Αξιοποιώντας την ρουτίνα σκέψης της ομάδας Harvard Project Zero ''Parts/ Purposes/Complexities ( μέρη,σκοπός,πολυπλοκότητα) τα νήπια παρατηρούν τα κέρματα και καλούνται να απαντήσουν στις ερωτήσεις: από ποια μέρη αποτελείται το κέρμα;
ποιος είναι ο σκοπός του;
ποια η σχέση των παραπάνω;(δηλ. μέρη και σκοπός), η πολυπλοκότητα;
Γνωρίσαμε το ευρώ τις κάθε χώρας.
ποιος είναι ο σκοπός του;
ποια η σχέση των παραπάνω;(δηλ. μέρη και σκοπός), η πολυπλοκότητα;
ΟΝΟΜΑΤΑ
|
Ποια είναι τα μέρη
|
Ποιος είναι ο σκοπός
|
Ποια η σχέση μεταξύ των δύο η
πολυπλοκότητά τους
|
ΝΑΣΟΣ
|
Ζωγραφιές και νούμερα.
|
Για να αγοράζουμε πράγματα.
|
Υπάρχουν διαφορετικές ζωγραφιές και
διαφορετικά νούμερα
|
ΒΑΣΙΛΙΚΗ
|
Όλα τα κέρματα έχουν αριθμούς μία
ζωγραφιά και γράμματα.
|
Για να αγοράζουμε φαγητό.
|
Υπάρχουν διαφορετικοί αριθμοί και αγοράζουμε και διαφορετικά πράγματα.
Άλλα με 1 ευρώ άλλα με 2 ευρώ.
|
ΔΗΜΗΤΡΑ
|
Όλα είναι κύκλοι, όλα έχουν γράμματα
από μπροστά και πίσω μια εικόνα.
|
Να πουλάμε και να αγοράζουμε.
|
Αγοράζουμε πολλές τσίχλες με τα 2 ευρώ λίγες
με το 1 ευρώ.
|
ΠΑΤΡΙΣΙΑ
|
Όλα τα χρήματα έχουν αριθμούς, αλλά
διαφορετικούς και φωτογραφίες από αγάλματα.
|
Τα θέλουμε για να αγοράζουμε ρούχα και
φαγητά.
|
Με το δύευρω αγοράζεις δύο μπλούζες, ενώ με το ένα
αγοράζεις μία μπλούζα.
|
ΛΟΥΣΙΑΝΑ
|
Έχουν νούμερα και ζωγραφιές.
|
Να αγοράζουμε παιχνίδια.
|
Έχω πολλά ευρώ, έχω πολλά παιχνίδια,
έχω λίγα ευρώ, έχω λίγα παιχνίδια.
|
Γνωρίσαμε το ευρώ τις κάθε χώρας.
Στην συνέχεια φτιάξαμε memory με τις εθνικές όψεις του κέρματος του 1 ευρώ.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου